Графік роботи: з 10.00 до 21.00
Обмін і повернення

Повернення товару належної якості

- Якщо товар ще не отримано - ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши Службу підтримки
  Клієнтів. Для цього необхідно відправити номер замовлення в повідомленні про скасування за адресою kyiv.oscar@gmail.com

- Якщо ви вже отримали товар - можете здійснити повернення протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки товару)

Повернення товару належної якості можливий за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, пломби,
ярлики, картонні і пластикові вставки) і споживчих властивостей, а також документа, що підтверджує факт
покупки і оплати (товарна накладна, видаткова накладна або довіреність).

Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів (парфумерно
косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, нижню білизну,
постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці тощо).

Повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з явним дефектом, а також товар, який не відповідає
замовленням або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.

Порядок повернення товару

Для повернення товару необхідно:

1. Акуратно упакувати товар, що повертається. Вкласти в упаковку товарну накладну, ярлики та етикетки, що додавалися до товару.

2. Протягом 14 днів (не рахуючи дня отримання) доставити товар самостійно або відправити коробку із замовленням.

Важливо!

- При відправленні посилки, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.

- Оплата за зворотну пересилку товару здійснюється покупцем. Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена
«Післяплатою» або з «пересиланням за рахунок одержувача», крім випадків, обумовлених окремо з нашими менеджерами.

- Звертаємо Вашу увагу, що оригінальні картонні і пластикові вставки в сорочках і целофановий упаковку, необхідно
повернути в непошкодженому вигляді!

Терміни та порядок повернення

Повернення грошових коштів здійснюється протягом трьох робочих днів після отримання товару належної якості, а також після
отримання оплати за товар.

- Якщо ви повертаєте товар належної якості (наприклад, не підійшов розмір або фасон) - вам буде повернута його вартість,
   без вартості доставки.

- При поверненні товару неналежної якості, ми повертаємо не тільки його вартість, але і вартість пересилання до вас.

- Чи не відшкодовується вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення (наприклад, ви переслали товар в повному обсязі,
   частково без пломб / ярликів, з пошкодженою упаковкою, без картонних і / або пластикових вставок), при цьому товар зворотного пересилання
   клієнтові не підлягає.

Ми повертаємо Ваші гроші

Повернення грошових коштів проводиться таким шляхом:

- на особистий рахунок в нашому магазині для нових покупок;

- поштовим переказом, зарахуванням на Вашу карту;

- інша форма (за домовленістю)

заключна інформація

Важливо!

Інтернет-магазин не несе відповідальності за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану роботою служб доставки, пошти
і банків.